fredag 31 oktober 2008

Allt för dig bror!

Igår åkte jag, mamma, Matilda och Sofie till Borlänge för att jag skulle Tatuera mig. Och så här blev resultatet, är mycket nöjd faktiskt. Nu kommer jag ha ditt namn på mitt skulderblad för alltid Robin. Jag kommer aldrig ångra det. Jag vet att du också åkte med oss dit (: Kände det på mig. Det kändes som du satt bredvid mig hela tiden när han gjorde den. Jag vet att du hade varit världens stoltaste storebror, att lillasyster tatuerade sig :) Precis som du har gjort. Och det var värt all smärta. Jag tänkte, har du klarat det 3 gånger så måste väll ändå jag också klara av det.. Men det var inte så farligt som jag trodde.. Kanske för att jag satt och tänkte på dig hela tiden som han gjorde den. Glömde nästan av smärtan.. Jag är så glad att jag har gjort den. Nu kommer den sitta där hela mitt liv (: Om jag är någonstans och tänker på dig, så kan jag titta på den om jag inte har något kort med mig på dig.. Nu när jag går förbi spegeln ler jag varje gång jag ser den. Jag ser dig i den. Jag saknar dig bror.. Allt för dig, det var värt all smärta. Jag älskar dig mer än du någonsin trott. Kram lillasyster<3

1 kommentar:

Anonym sa...

Jättefin va den Sara..ja nu har du alltid din bror med..lite tröst i all sorg..han finns oss dej kram