fredag 24 oktober 2008

Minnestunden idag

var så himla fin. Perfekt. Det var verkligen du Robin. Det självklart jätte sorligt och fruktansvärt men jag tror att alla som var där log någongång. För det var härligt att vara där tillsamman och minnas dig. Hur fin du var. Det var härligt när Scar Simmetry låten spelades... Ååå vad jag älskar dig Robin!

Det blev faktiskt en bra dag idag. Det känns skönt nu att den är förbi men att det blev så lungt och fint. Du har så många om älskar dig och saknar dig så otroligt mycket. Vi kommer tids nog lära oss att leva med att du inte finns med oss längre. Men jag vet att du ser oss varje dag och jag vet att vi ses igen.

Många Kramar

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag han inte med minnes stunden. tyvärr. hade jätte svårt att ordna skjuss. svårt nog att ta ledigt från jobbet och kom inte iväg ändå. kan du inte beskriva beloppet?

Robin var en älskad vän till mig och jag har gråtit många tårar över honom...

jag förstår inte. hur någon kan välja det valet. tydligen var det det han ville..

jag älskar han för alla glada minnen och för alla stunder han ställt upp för mig..

när blir begravningen. kommer att komma då i alla fall.

har en massa kort hemma på han.
satt upp ett på väggen.

älskade den där grabben in i själen...


känns så sorgligt.

Mvh Tony