fredag 10 oktober 2008

Robin. Våran ängel har blivit ängel på riktigt.
Man kan fortfarande inte riktigt förstå vad som hänt.
Det känns inte som att det var du. Och jag kan inte riktigt förstå
att du aldrig mera kommer att komma in igenom ytte dörren och krama mig.
Att jag aldrig mer kommer att få göra allt som vi brukade göra.
Robin, du var min bästa vän, jag kunde alltid prata med dig.
Vi pratade alltid med varan. Kunde alltid lita på dig.

Vi gjorde alltid något roligt när vi var med varandra, aldrig några tråkiga saker.
Vi hade samma humor, musik smak, musik stil..
Vi skrattade alltid när vi var tillsammans. Vad vi än gjorde så skrattade vi.
Jag vet inte vad jag ska göra utan dig, du var verkligen min bästa kompis Robin.
Jag saknar dig så himla mycket, jag vet inte va
rt jag ska ta vägen..

Men jag vet att du alltid kommer finnas hos mig, min skyddsängel.
Jag älskar dig Robin, har alltid gjort, och kommer alltid att göra.
Kramar Lillasyster.


Inga kommentarer: