lördag 25 oktober 2008

Minnesstunden..

Jahopp, så va det minnes stund i Avesta kyrka för dig i går..
Det var verkligen du, allting var perfekt!
Först i början när vi var i kyrkan gick allt bra..
Men sen när dina kompisar kom in i kyrkan en efter en så kom tårarna.
Och när alla dina favorit låtar spelades...
Hård Rock i kyrkan.. Ja det var nått att minnas! (:
Och när Kenneth spelade bara för dig, och Jenny som sjöng så vackert!
Allt var verkligen du! Så himla perfekt!
Jag såg dig framför mig när låtarna spelades. Ditt stora leende.
Ja du Robin, du lyckades med allt! Till och med att fixa hård rock i kyrkan! (:
Det var den bästa minnes stunden, ingenting hade kunnat vara bättre!
Men ändå så kändes det konstigt.. att alla var där i kyrkbänkarna utom du..
Förra gången vi var på begravning i våras så satt jag bredvid dig..
Båda två hade tårar på kinderna, och vi tröst klappade varandra..
Men denna gången handlade det om dig..
Fast jag vet att du fanns där inne i kyrkan.. och stod och tittade på alla med ditt leende..
Aa, det var så vackert.. Jag älskar verkligen dig Robin! Och det vet du!
Du kommer alltid finnas hos mig. Vad som än händer! Du betyder mäst för mig!
Lillasyster älskar sin storebror!



Inga kommentarer: