måndag 1 december 2008


Lyssnar på din skiva som vi spelade på minnestunden.
Det är väldigt overkligt. Det är så overkligt att det är på riktigt.
Att du aldrig, aldrig kommer hem mer.


Jag tänder ljus för dig på kvällarna Robin. En ängel som jag köpte i kyrkan.

Jag kommer berätta hur det verkligen var. När jag orkar.
Jag längtar så himla mycket efter dig nu!


Det är så konstigt och jobbigt att inte orka eller vilja någonting. Jag har ingen energi över till någonting annat än det som måste.
Jag har inte vetat hur det är att mista någon.
Och det är så fruktansvärt att du inte finns Robin!

Varför, varför, varför berättade du inte att du inte orkade mer.
Eller försökte du? Varför förstod jag inte. Hur svårt kan det va?
Nu är det så självklart. Nu när facit är här.

Om någon läser och funderar på att inte leva mer. Snälla, snälla berätta för någon
och jag lovar att det vänder. Livet blir bättre och du väljer livet.



Black Label Society-Dirt on the grave

Ashes fly, ashes burn.

The sun is black ain´t no return.

Ashes flt ashes burn.

Over and over no need to learn.


It´s all dust on dust.

It´s all you and me.

Out done completely out played.

Just shovel some more dirt on the grave.


The choices you make and teh choices that are

When hell is so close and heavens so far

Ashes fly and ashes burn.



Inga kommentarer: