torsdag 13 november 2008

Oj, vilket fint väder.
Dom första stor, lätta vita snöflingorna faller utanför.

I snabb takt fortsätter livet. I Begravningslagen står det att den bortgångna ska begravas inom rimlig tid. Rimlig tid är 2 månader och på måndag har det redan gått 7 veckor sedan du dog.
Det är ju för jävligt. Men Robin jag vet att du är i himlen och kikar på oss :) Och jag lovar dig att din begravning kommer bli som du vill ha den. Jag kommer inte att svika dig. Det lovar jag.

Jag har egentligen inte haft lust eller ork att göra någonting sen du dog. Men igår var det en bra dag och på måndag tar jag nya tag. Då blir det förhoppningsvis en bra förändring. Jag behöver ombyte så att jag slipper tänka hela tiden.

Jag vet att du har det bra nu och det känns skönt! Och jag vet att du inte visste att det skulle bli såhär. Du har haft ett mörker över dig och det gick att få bort det.
Var det Onskan du menade?

Det snöar för fullt här, jättefint! Om du kommer hem om några veckor kan du åka Snowboard.

Inga kommentarer: