lördag 13 juni 2009


Robin, vad jag saknar dig. Du skulle ha varit med idag. Sara är så fin och jag vet att du är så stolt över henne. Men du skulle ha varit med. Fredrik tror att du var med ändå, men jag vill att du är med oss på riktigt. Jag vill att du kommer hem nu så du får träffa Lykke. Hon är en fin tjej precis som sin storasyster. Vide säger att du bor uppe i himlen och har vingar. När vi var på kyrkogården sa hon att du hade stökat ner med alla pinnarna :) JAG ÄLSKAR DIG!


För två år sedan tog du studenten, då var det så himla varmt så jag och Vide gick upp till oss lite innan för det blev så varmt för henne i vagnen. Då hade hon sin fina sjömansklänning, hon hade en likadan idag. Hon är lik dig, Sara.


Mer och mer förstår jag att du är borta föralltid. Jävla idiotiskt att lägga sig framför tåget!! Men jag lider så med dig för att du var tvungen att göra det. Jag är så ledsen för att du inte orkade mer. Må bra nu, Snälla Må Bra Nu! Vi saknar dig och jag tänker på dig varje sekund. Kortet i köket på dig och Vide är så fint. Men Vide tror att det är du och Lykke :) Jag älskar dig.


1 kommentar:

Cia sa...

Ja, man lider så med att de inte orkade kämpa längre, våra bröder.

En kram till dig från mig

/storasyster till en annan lillebror