torsdag 24 juni 2010

Den som säger att tiden läker alla sår.....

...den ljuger.

Tiden läker inga sår och det som inte dödar stärker inte heller
och så länge man landar på sina fötter klarar man sig inte och det finns inga kläder som tål det dåliga vädret.

Jag Älskar Dig.

Ja, jag är lycklig. Ja, jag lever.
Men det går inte över, det blir inte lättare, inte så länge du inte kommer tillbaka.
Tiden ändrar ju ingenting.

Robin idag blir det en underbar dag!! Jag ska träffa dina vänner och grilla!!
Jag är så glad för det :)

3 kommentarer:

Charlotte sa...

Hoppas att det blev en gemytlig tillställning med glada minnen av Robin!
Du skriver så bra och fint om dina känslor.
KRAM på dig!

Dennis E sa...

Hej hej! har haft de lite svårt att sova de senaste dagarna och i brist på vettigare grejer att göra för tillfället, så satt jag och googla på massa meningslös skit.

Men så på något underligt sätt så råkade jag hamna här..

jag tror att saker och ting sker av en anledning, för de lär ju knappast vara en slump att jag vet vem du är och att jag vet vem Robin var..

och att jag bara råka hamna här av internets alla miljarder sidor, eller miljoner bloggar som jag annars spyr på och aldrig tar mig tid att läsa..

jag är övertygad om att de finns en god anledning till att jag hamna just här, just nu..

För det som hände Robin har berört mig väldigt väldigt djupt..inte bara tillfälligt när man fick höra om det..utan när jag sitter och tänker på det som har hänt honom så gör de mig obeskrivligt ont i hjärtat och man blir väldigt ledsen..Jag känner med honom även om jag vet att han har de bättre där han är nu..

jag tycker synd om er som måste bära på den allra intensivaste sorgen och smärtan.. önskar så innerligt att man bara kunde dra tillbaka tiden och förhindra sånt som inte borde hända..

håller med dig om det du skriver.. i helvete att tiden läker alla sår! vissa sår är permanenta och omöjliga att reparera! och i allra högsta grad det sår man får efter någon som går bort!

ta hand om dig och din familj!
kram

Storasyster sa...

Tack Dennis! <3